25 Ağustos 2014 Pazartesi

İlk Mim ve İlk Başlangıç

İlk defa bir mim yapıcam. Bunu da İrem E. ye borçluyum sanırım onun sayfasından (uzaklarda arama) baktım hoşuma gitti cevaplarda çok güzel olmuştu. Ben de kendimce bir deneyeyim dedim. :)

*Bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz? Peki, neden söylemediniz?

Böyle bir pişmanlığa düşüceğimi sanmıyorum. Merak edenler için defterimde her şey yazıyor açıp bakabilirler. Sorun şu ki not aldığım bütün defterlerimi tek tek okumaları gerekiyor... :)

*Günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değiştirir misiniz?

Çocukları değiştirir miydim? Hiç bilmiyorum ama ikisini de çok severdim.

*Hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam pansiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarını ve kanatlarını koparır mıydınız?

Tatil için bile olsa asla yapmazdım sanırım. 

*Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. Tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mısınız?

Yemekle hiç aram yoktur zaten benim. Yediğim belli başlı şeyler vardır. Bunun dışında başka bir şey yemeyi asla düşünmedim. Ayrıca yeni bir şey de tatmak istemem herhalde. Kesin damağımın tadı kaçar. Gerçi olmayan damak tadı nasıl kaçıyorsa :)

*Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıydınız? Örneğin bir yayaya çarptığında, direksiyonda dalga geçtiğine rağmen, çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz? (anne, baba, eş, sevgili)

Hmm şöyle ki belki yapabilirdim. Ama birinci dereceden yakınının şahitliğine zaten pek güven olmaz mahkemelerde bunu da unutmamak lazım...

*Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa ne değiştirirdiniz?

Ailemdeki bir çok insanı önce değiştirirdim herhalde. Çünkü ben ne dersem yanlış arkadaşım. Yok hayır Bu kadar yanlışın içinde benim doğru olmam mı yanlış, yoksa bu kadar doğru içinde ben mi yanlışım bunu henüz çözemedim...

*Eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. Ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan sonra bir kez daha içeri girme şansınız var. Ne kurtarırdınız?

Kitaplarımın olduğu dolabımı, mikrofonumu,mikserimi bilgisayarımı birde kendimi....

*Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma olasılığınız olsa, bunu değerlendirir
miydiniz? Kimi seçerdiniz?

Benim zaten kendimle başım dertte yok istemem başkası kalsın... :)




2 yorum: