6 Şubat 2016 Cumartesi

Ahmet Culum - Bir Avuç Hüzün Rabbim


Mp3 olarak indirmek için Tıklayın: https://yadi.sk/d/knWHsK0roNdAB

Bir avuç hüzün Rabbim 
Bir damla su kalbim 
Ne vakit düşse elime nefsimin 
Solar masivada güllerim.

Ey şu denizler gibi dalgalanan kalbimi 
Kudreti elinde tutan Rabbim 
Yüzümü kendine çevir 
Senden gayrısını görmeyeyim.

Nurunla yak ki siracım, kor olsun 
Erisin varlığım Sen de, yok olsun. 
Süzülüp aksın gözümden ruhum. 
Bir incidir gözyaşı 
Umman-ı aşkta kaybolsun.

Buyur Rabbim diyeyim 
Bu emanetin. 
Senden aldım Sana getirdim. 
Bu kalple, yalnızca seni sevdim 
Yalnızca Habibini ve Seni sevenleri sevdim.

Beni bana bırakma Allah ım 
Öksüz kalırım yetim olurum 
Yolumu şaşırır helak olurum.

Kalbim, bir avuç hüzün Rabbim 
Senin ellerinde kaderim 
Neden korkmaz pervane yanmaktan 
Bilir çün yaşanmaz, aşk olmadan. 
Bana Kendini sevdir Rabbim 
Gül düşsün kalbime al olsun 
Değişsin rengim nur olsun 
Yüz sürsün pay i Muhammed’e ki, şad olsun 
İrşad olsun.

Yalnız Seni bileyim… Seni dileyim 
Unutsun kendini zaman, mekan 
Ölsemde bilmeyeyim. 
Sussun cümle zan, vehim, istifham 
Sadece Seni dinleyeyim. 
Gönül dil olsun, ah dilhun olsun 
Gözyaşım kelam 
Yalnız Sana, yalnız Seni söyleyeyim.

O ki Sen varsın 
Ve Sen 
Alemlerin Rabbi olan Allah sın 
Senden gayrı neyi bileyimm , neyi dileyim. 
O ki Sen varsın 
Akla ne diyeyim 
Gönle ne.. aşka ne diyeyim. 
Her şey senin için 
Senin adına, Senin aşkına.

Mustafa Kemal SERHATLI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder